diumenge, 8 de febrer del 2009

I avui, de que din?

Bé, estrenaré pròpiament aquest blog amb una queixa cap a la majoria de restaurants, per la seva cuina, diguem-ne, massa generalitzada. Les seves receptes no tenen en compte les possibles al.lergies intolerancies... que puguin tenir les persones. Perquè les patates del Bürguer King tenen gluten mentre que les del McDonald's no? Això demostra que és possible fer patates sense gluten!
Perquè al Bürguer King les patates de poma només són al menú infantil? (És estrany, però em sembla que per un cop a la meva vida, parlaré del McDonald's com un "bon exemple"). McDonald's té part de la seva publicitat en català, mentre que Bürguer King és exclusivament en castellà. Però faré quedar bé a Burguer King en menjà vegetarià, que clarament, es del que em vul queixar! Dons, jo quan vaig al McDonald's, només puc alimentarme d'ensalada (això si, posant-li salsa o Quetxup perquè no tengui gust a plàstic, i llevant-li el pollastre), o de patates fregides. En canvi, Bürguer King m'ofereix "areos de cebolla", "emmental bites" i "apple fries", a part de les ensalades. Jo pens que no els costa gaire oferir hamburgueses vegetarianes, productes sense gluten i café sense derivats làctis, entre altres coses. Gràcies.

Pd... Tots dos feis oi!

1 comentari: